Vanalles saampies gedaan en ... afscheid nemen :( - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu Vanalles saampies gedaan en ... afscheid nemen :( - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu

Vanalles saampies gedaan en ... afscheid nemen :(

Door: Cindyelemans

Blijf op de hoogte en volg Cindy

03 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Heey lieve iedereen!

Wat vliegen de dagen toch allemaal voorbij hier! Zo was mijn schatje er nog en nu heb ik hem net afgezet op het vliegveld. Echt niet leuk om afscheid te nemen als je net weer lekker samen bent. Maar gelukkig komen mijn paps en mams zaterdag al aan dus dat helpt wel.

Afgelopen dagen hebben we natuurlijk allemaal leuke dingen gedaan. Zo zijn we naar Grote Knip gegaan om lekker te zwemmen en hebben toen daarna bij Jaanchie's gegeten. Dat is bij een man die de menukaart uit zijn hoofd weet en het aan je vertelt aan tafel. Hier hebben we lekkere knoflookgarnalen gegeten en we kregen een lekker toetje van het huis dat we in de schommelstoel opgegeten hebben hihi. Ook kreeg ik nog een leuk papagaaitje mee als souvenier.

Ook zijn we nog naar de struisvogelfarm geweest. Hier hebben we een tour in een Jeep gedaan. De man wist veel te vertellen over de struisvogels. Gekke beesten eigenlijk die struisvogels hihi. Ook waren er varkens , paarden en emoes. We hebben ook de struisvogels mogen voeren. Je kon er ook op rijden maar dat hebben we niet gedaan en volgens mij doet bijna niemand dat. Ook wel een beetje zielig eigenlijk voor die struisvogel.....

Zondag hebben we lekker in een hotel geslapen. Even lekker weg van iedereen en lekker in de airco! wat is dat heerlijk zeg! Het wordt hier trouwens steeds warmer.. dus pap en mam... bereid je maar vast voor hihi..

We sliepen in hotel Ritz. Dit was een oude ijsfabriek en is rond 2005 opgeknapt. Rob en ik zijn ook nog naar de film geweest. "The hunger games". Ik vond het een goede film en best spannend :D het leuke is dat hij in Nederland nog in de bioscoop moet komen dus we hebben hier pimeurs..

Gister hebben we nog heerlijk gesnorkeld bij Playa Lagun. Dit is echt een superplek hiervoor. Ik was er nog niet eerder geweest. We zagen heel veel verschillende gekleurde vissen en zwommen ook in een school vissen. Toen we even stil bleven liggen kwamen we er middenin. Echt gaaf! Oja een tip voor mensen die nog willen snorkelen: Niet de slappe lach krijgen want door het lachen gaat je masker los van je gezicht en stroomt hij vol met water hihihi

Vandaag hadden we op school paasontbijt. Alle kinderen hadden wat meegenomen van thuis en zoals meestal dan hadden we veel te veel! Ze hadden echt lekkere dingen meegenomen zoals chocoladecroissants, worstebroodjes, cake, chocolade eieren , gekookte en zelfs gebakken eieren,gevulde eieren drinken natuurlijk en fruit. Wat een verwennerij! Morgen is al weer de laatste stagedag voor de vakantie want vanaf morgenmiddag heb ik paasvakantie. Dus gezellie met pap en mam vakantie vieren. En natuurlijk mijn verjaardag vieren!

Nou tot snel allemaal!!!

Liefs xxx Cindy

  • 03 April 2012 - 21:19

    Tante Karin:

    Wat zwemmen daar toch gekke vissen ( onderwater foto 1 . Enne wat betreft die bleke voetjes die mogen nog wel wat kleur hebben.
    Nog effe en dan komt je volgende bezoek al weer,
    Veel plezier liefs van ons allemaal

  • 04 April 2012 - 05:25

    Rob:

    Hey die belletjes komen niet uit mijn r**t overigens :-P

  • 04 April 2012 - 06:11

    Marion:

    leuke foto's
    en rob welkom terug in ons koude kikkerlandje
    cind geniet van je volgende bezoek xxx

  • 04 April 2012 - 06:31

    Tineke:

    Hey Cin, wat hebben jullie veel leuke dingen gedaan! Echt super leuk om te zien en te lezen.. veel plezier met jullie pap en mam! xxx

  • 04 April 2012 - 07:52

    Randy:

    Hahaha Rob, dat was me nog helemaal niet opgevallen!!! Volgens mij hebben jullie het echt heerlijk gehad samen :) Welcome back Rob! :) En Cin, op naar je volgende bezoek en ik vind je nu wel bruin genoeg hoor :p xxx

  • 04 April 2012 - 09:15

    Oma En Opa:

    jullie hebben het daar wel leuk,we hebben jou verslag gelezen en de fotos gekeken.
    het is wel fijn dat je nu de weg weet en mam en pap alles kunt laten zien.wij kijken de fotos wel
    groetjes van
    oma en opa

  • 04 April 2012 - 12:42

    Ome Ger,:

    Als ik dit allemaal zo lees, ben ik bijna benieuwd naar wat je in je stageverslag schrijft. :-)
    Druk met lesvoorbereiding, lesgeven, vroeg op iedere dag. :-)

    Maar leuk dat het zo goed gaat.
    En wat roep je dan naar de struisvogels? poet,poet of ?

    Ik hoop snel weer wat van je te horen.

  • 04 April 2012 - 13:26

    Joz:

    Heej Cin!
    Wat een avonturen allemaal en zoooo'n mooie foto's! Ben helemaal jaloers. Snap dat het niet zo leuk was om afscheid te nemen van Rob, maar voor je het weet komtie alweer naar je toe :)
    xx Jozette

  • 04 April 2012 - 18:47

    Cindy Elemans:

    @Tante Karin: Ja rare vissen inderdaad hahah. Gelukkig komen pap en mam zaterdag al inderdaad!
    xxx

    @Schatje: hahaha ik had ze ook nog niet eens gezien die belletjes ;) nu gaat iedereen er op letten ;)
    xxxx

    @Marion: Dankje , ga ik zeker doen! groetjes daar aan iedereen!!! xxx

    @Tineke: We doen zeker leuke dingen! hihi anders houd je het niet vol hier , dankje gaat zeker lukken!
    xxx

    @Randy: Nee mij ook niet hahah. Nou ben nog niet bruin genoeg hoor hahah , dan blijft het in Nederland tenminste wat langer zitten ;)
    xxx

    @ Opa en oma: Ja ga de hele week voor gids spelen denk ik hihi. Wel leuk dat ik al plekjes weet , dan hoef je niet meer alles uit te zoeken. xxxx

    @Ome Ger: haha ja ben zeker druk voor school! maar maak ook zeker tijd voor leuke dingen! vanaf vanmiddag heb ik vakantie!! dus even heerlijk genieten.
    Nee je hoeft niet te roepen want zodra het busje stopt en we met de voerbak rammelen komen ze naar het hek haha. Het is trouwens allemaal konijnenvoer wat ze eten ;) en ze eten veren om de eieren die ze gaan leggen te voeden met calcium.
    xxx

    @Joz: Ja je hebt helemaal gelijk! ben al weer dagen aan het aftellen en dan is hij er zo weer ;)
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Bijna naar huis!

02 Mei 2012

Brand bij het huis

24 April 2012

Lesgeven!

17 April 2012

Ben ik weer!

07 April 2012

WOEHOE ALLES GEHAALD!
Cindy

Actief sinds 25 Sept. 2011
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 32058

Voorgaande reizen:

28 Januari 2012 - 26 Mei 2012

Stage op Curacao

Landen bezocht: