Ben ik weer! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu Ben ik weer! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu

Ben ik weer!

Door: Cindyelemans

Blijf op de hoogte en volg Cindy

17 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Halli hallo lieve allemaal!

Sorry dat het even geduurd heeft maar ja..

Pap en mam zijn helaas al weer terug in het kikkerlandje. Wat hebben we een heerlijke week gehad! We hebben heel erg veel gedaan en als een ware gids heb ik hen het eiland laten zien. We zijn naar westpunt gereden , het was jammer genoeg heel erg druk met locals bij grote knip omdat dat op eerste paasdag was. Verder hebben we de struisvogelfarm bezocht, de aloe vera plantage bezocht, aan het strand gelegen, gesnorkeld ( papa een poging tot maar dit was niet echt een succes vanwege zijn snor hhihi ). Ook zijn we op mijn verjaardag naar klein curacao geweest. Dit was een heerlijke verzorgde dag. De boot was prima, het ontbijt kregen we op het strand , er waren strandbedjes, er was de hele dag drinken beschikbaar en er zat een heerlijke bbq lunch bij met overheerlijke kipfilet. Wij natuurlijk heel bescheiden opscheppen en als je sommige mensen dan ziet met een berg eten op hun bord hahah.
Pap en ik zijn nog naar de vuurtoren en het gestrandde schip gelopen en op de terugweg was iemand zo leuk geweest om een dode kat op het pad te leggen ( die was helemaal uitgedroogd , hij lag er op de heenweg nog niet ).
het was wel vreemd om mijn verjaardag hier te vieren. Ondanks de cadeautjes die ik uit kon pakken was het een raar gevoel. Wel bijzonder om dit op een onbewoond eiland te vieren , dit zal ik niet veel vaker meemaken denk ik ;)

Verder heb ik met pap en mam nog heerlijk gegeten bij verschillende restaurants. Ook hebben mam en ik een heerlijke hot stone massage gehad. Die was erg goed verzorgd ook ,we kregen eerst een voetenscrub , en na de massage nog drinken met nootjes en een appel. Het meisje dat mij masseerde zei niet dat ik klaar was dus ik lag lekker ontspannen te wachten wat er ging gebeuren... de andere masseuse en mam dachten dat ik in slaap gevallen was hihihi

Jammer genoeg moest ik pap en mam zaterdag al weer wegbrengen naar Hato, wat vliegt zo'n week voorbij zeg! Ik zei tegen mam : neem maar snel afscheid dat werkt het best.. maarja blijft vervelend dat afscheid nemen.

Maandag moest ik natuurlijk weer beginnen met school. Het is nog steeds een erg leuke stage en zal de school en de kinderen wel gaan missen als ik weer in Nederland ben. Aankomende vrijdag moet ik misschien de hele dag alleen lesgeven omdat mijn mentor donderdag naar de kaakchirurg moet en ze weet niet of ze dan vrijdag les kan geven. Leuke uitdaging natuulijk voor mij ;)

Ik ben nu ook druk bezig met de opdrachten voor hier en hoop natuurlijk dat het straks genoeg is om de studiepunten te mogen ontvangen.

Gelukkig komt mijn moppie over iets meer dan drie weken al weer!!!! Jippie het aftellen is al weer begonnen totdat hij er is!!

Nu wacht ik op mijn huisgenoten , een ervan gaat dalijk koken dus ik laat me verrassen.

Tot snel allemaal

Liefs xx Cindy

  • 17 April 2012 - 21:29

    Ome Ger,:

    Leuk dat de vakantie met zijn drietjes genieten was. En over het weer heb je niet te klagen daar.
    Je hebt het over de lokals, maar als ik jou kleur zie pas maar op anders kom je wel erg dicht in de buurt.

    Succes Vrijdag

  • 17 April 2012 - 21:33

    Cindy:

    @ Ome Ger: Hahah ja het is juist wel fijn dat kleurtje dan zien ze je niet meer meteen aan voor toerist ;)

    Dankje! groetjes!!

  • 18 April 2012 - 11:23

    Tante Karin:

    Ik heb wel van Mam gehoord dat jullie een geweldige week hebben gehad.
    Mooie foto's hebben jullie gemaakt.
    Die 3 weekjes zijn ook weer snel voorbij en dan is Rob er weer.

    Succes vrijdag maar ik weet zeker dat dat gaat lukken. Liefs uit Afferden

  • 18 April 2012 - 18:12

    Tineke:

    Woh Cin wat een mooi verhaal en super leuke foto's...en wat ben je bruin zeg : )! xx

  • 18 April 2012 - 19:00

    Lotte:

    Heeee meiskee!!
    Wat superleuk weer om te lezen!! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad met jullie paps en mams! :) Ziet er heel gezellig uit! En nu is 't idd nog even aftellen tot Rob er is en dan weer ff lekker samen! En dan kom je alweer bijna terug naar NL, jeeeej!! :):) Ik ga je zo ff een mail sturen, miss kunnen we gauw skypen! Veel plezier en succes nog met alles en tot heel gauw! Dikke knuf Lot

  • 18 April 2012 - 19:32

    Cindy Elemans:

    Heey lieverds!!

    Ja bruin zijn is heerlijk hihi , zo bruin ben ik nog niet eerder geweest!

    Nu wil ik zo langzamerhand ook weer terug naar NL , mis alles en iedereen wel!

    Maar eerst komt mijn schatje natuurlijk nog deze kant op!!

    xxx

  • 19 April 2012 - 15:52

    Mama:

    Ha Lieverd,
    Leuk verslag van onze gezamelijke
    vakantie.
    Heel veel succes met les geven morgen
    dat gaat helemaal goed komen.

    Dikke knuffel van ons xxxxx

  • 23 April 2012 - 11:55

    Randy:

    Super dat je het zo fijn hebt gehad met je ouders!! Hoe was het lesgeven (de hele dag)??? Leuk joh! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Bijna naar huis!

02 Mei 2012

Brand bij het huis

24 April 2012

Lesgeven!

17 April 2012

Ben ik weer!

07 April 2012

WOEHOE ALLES GEHAALD!
Cindy

Actief sinds 25 Sept. 2011
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 32057

Voorgaande reizen:

28 Januari 2012 - 26 Mei 2012

Stage op Curacao

Landen bezocht: