Jippie!! eindelijk!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu Jippie!! eindelijk!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu

Jippie!! eindelijk!!!

Door: Cindyelemans

Blijf op de hoogte en volg Cindy

21 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

He..he.. het is zover!!! Eindelijk is mijn lieve schatje hier!!!

Vandaag natuurlijk lekker zenuwachtig geweest de hele dag, naja gelukkig had ik wel afleiding van die lieve kids in de klas.

Om 3 uur was ik al op Hato , heb daar een beetje rondgeneusd in de weinige winkels die er zijn ( vergeleken met Schiphol! ) hihi

Gelukkig landde het vliegtuig mooi op tijd en zag ik de mensen uit het vliegtuig lopen ,had goed gekeken of ik mijn schatje al zag maar die zag ik natuurlijk nog niet..

Met spanning heb ik bij de linten staan wachten en eindelijk!!! daar was hij dan!! (gelukkig duurde het geen anderhalf uur net als bij de ouders van een huisgenoot)

Ben zelfs naar hem toegerend en in de armen gesprongen... hihi net als in de film..

Wat is het heerlijk om weer samen te zijn! Nu kan het genieten echt beginnen!

Na hier thuis aangekomen te zijn en even wat spullen uitgepakt te hebben werd ik overladen met cadeau's
(dankjulliewel allemaal!!!)
Een mooie camera die onder water kan! supergaaf!

Een mooie sjaal en leuke foto's! dankjewel Linda!

Mooie knutsels/tekeningen! dankjewel lieve Jara en Romy

Hele leuke en fijne rokjes! dankjewel Addie en Jos!

En van mijn lieve schatje een mooie zonnebril! (Die van hem was maar ik mag hebben!! hihi )

Wat een verwennerij, leuk om je verjaardag vroeg te vieren hihi

Na de cadeau's zijn we bij de KFC gaan eten.

Morgen nog mijn laatste stagedag (ochtend) van deze week en dan lekker een paar dagen saampies vrij!

Heel veel liefs xx Cindy

  • 21 Maart 2012 - 06:57

    Marion:

    fijn dat jullie weer samen zijn, geniet ervan, al is dat denk ik overbodig om te zeggen hihi, veel plezier met de camera

    liefs van ons

  • 21 Maart 2012 - 08:01

    Linda:

    Hey Cindy,

    Nu kan je Rob mooi een tour over het eiland geven. Ben benieuwd wat hij ervan vind.
    De sjaal heb je ook van Marion en ons mam gekregen.
    En de nagellak zag ik staan die past mooi bij de sjaal en je was toch op zoek naar een groene kleur.
    Geniet van de komende 2 weken.

    XX Linda en de boys

  • 21 Maart 2012 - 08:11

    Mama:

    Ha Lieverd,wat leuk al die verwennerijtjes,geniet maar lekker samen,kan bijna niet meer wachten tot het voor ons zo ver is om jou weer te kunnen knuffelen,we komen jammer genoeg wat later aan pas rond 7 uur lokale tijd
    Dikke kus en knuffel van ons.xxxxxxx

  • 21 Maart 2012 - 08:13

    Jozette:

    Geniet van jullie vakantie samen!!! Maar zal wel goed komen als ik dit berichtje zo lees :D

  • 21 Maart 2012 - 08:35

    Tineke:

    Hey Cin, wat fijn dat hij er is!! Kan me de spanning helemaal voorstellen en hoe blij je bent als je hem dan eindelijk ziet.. geniet samen van je vrije daagjes!! xx

  • 21 Maart 2012 - 09:07

    Randy En M'n Mannen:

    Heel veel plezier samen!!!! :)! Ik was beide keren superzenuwachtig (toen ik Philip ging opzoeken en toen ie weer thuiskwam)! Veel groetjes uit Ede

  • 21 Maart 2012 - 14:34

    Tante Karin:

    Cindy en Rob heel veel plezier samen en geniet ervan. Hier schijnt ook lekker het zonnetje. Groetjes van ons allemaal xxx

  • 21 Maart 2012 - 16:48

    Ome Ger:

    Die ochtend is ook zo voorbij en dan lekker genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Bijna naar huis!

02 Mei 2012

Brand bij het huis

24 April 2012

Lesgeven!

17 April 2012

Ben ik weer!

07 April 2012

WOEHOE ALLES GEHAALD!
Cindy

Actief sinds 25 Sept. 2011
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 32076

Voorgaande reizen:

28 Januari 2012 - 26 Mei 2012

Stage op Curacao

Landen bezocht: