Blundertje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu Blundertje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu

Blundertje!

Door: Cindyelemans

Blijf op de hoogte en volg Cindy

10 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Heey lieverds!

Vandaag heb ik me toch een blunder begaan hahah
Ik heb vanmorgen eerst netjes de stroom opgeladen ( in mijn eentje voor het eerst! Niemand wist hoe het moest.. Dus tot zover nog trots op mijzelf!!)
Daarna ben ik even op bikinijacht gegaan en ben zeker geslaagd!! Heb nu al zin om m morgen te gebruiken!

Na de bikinijacht ben ik naar La Curcao gegaan. Dit is een grote winkel waar ze vanalles verkopen ( soort van kleine V&D.
Daar heb ik even rondgesnuffeld en nog een strandlaken aangeschaft, want een is wel erg weinig voor hier.

Vervolgens liep ik naar buiten en stapte mijn bolide weer in.. Wat denk je.. Cin draait de sleutel om en... Tik... Niks meer .. Hij wilde niet starten..
Had mevrouw de lampen aangelaten :-S
( er was namelijk op de heenweg een enorme tropische regenbui dus die lampjes waren nodig)
En nu.. Dacht ik.. Geen paniek natuurlijk want de startkabels lagen achterin( had ik al eerder gecontroleerd.. Goed he pap ;-) ) ..
Ik heb Jordy ( huisgenoot) maar even gebeld en hij kwam meteen naar me toe! Erg lief!
Toen hij er was hebben we samen de auto gestart en zo kon ik toch nog naar het strand!

Vervolgens heb ik lekker ol het strand gelegen met Souraya en Jordi en wie zagen we daar....
Xander de buisognee! Heel apart om zo een bekende Nederlander te spotten. Hij was nog spierwit dus denk dat hij net pas hier is haha.
(dames, hij is echt niet knap hahha)

En dan ligt er een vrouw achter je op het stand en die belt met een vriendin.. Roept ze keihard door de telefoon ; je moet nu hierheen komen want Xander de Buisognee is er!!
Hoohhh ik schaamde me kapot terwijl ik die vrouw niet eens ken. Hihi

Een aantal dagen terug zagen we ook nog Kim Pieters op het strand samen met haar man en kind ( weet je wel mam die van ONM , die vrouwelijke arts .. Anders Google maar even ;-) )

Begin inmiddels al aardig bruin te worden! Komt ook omdat ik zo goed smeer ;-) hihi

Inmiddels is het al half 12 maar kon niet slapen , bij jullie is het midden in de nacht dus jullie lezen het morgen wel!!

Liefs xx Cindy

  • 11 Februari 2012 - 06:36

    Randy:

    Hee meid, nou ik vond die Xander sowieso niet knap :p Wel leuk indd om bekenden te spotten! Haha wat een belevenis. Je hebt 't goed opgelost :)
    Veel plezier morgen met je nieuwe tosti! (haha).
    Liefs, Randy en van de kleine snurker naast me

  • 11 Februari 2012 - 08:25

    Marion:

    Goed opgelost cin.
    Wat fijn dat je zulke leuke huisgenoten hebt, geniet vandaag van je dagje strand, wij gaan straks lekker schaatsen

    xxx van ons

  • 11 Februari 2012 - 09:22

    Buufjes Henny-Toon:

    Blundertje begaan? Jullie zijn ook de verjaardag van Zoey vergeten. Wij hebben haar maar verwend met een extra brokje. Hebben ook voor haar gezongen. Verders zien wij dat je je goed vermaakt daar en nog veel plezier.

  • 11 Februari 2012 - 11:06

    Addie:

    je treft het wel met die lieve huisgenootjes,geniet maar lekker van die gratis zonnebank, en wat hebben jullie het toch getroffen,met zulke lieve buufjes ,veel liefs en dikke knuffel

  • 11 Februari 2012 - 11:11

    Mama:

    Wat goed van je om te kijken of er startkabels in de auto lagen,zou ik dus nooit aan gedacht hebben hi hi hi.
    Ook wij zijn de verjaardag van Zoey vergeten maar goed dat er lieve buufjes zijn die er wel aandenken.
    Geniet maar lekker van het zonnetje.
    Liefs xxxx mama

  • 11 Februari 2012 - 13:11

    Cindy Elemans:

    Hihi wat goed he dat anderen wel aan de verjaardag denken ;) naja ben ook zo druk met vanalles hier :D

    Randy , gaat het goed met de grote kleine man? lekker aan het snurken dus nog steeds :p
    nieuwe tosti?

    Ik ben er weer vandoor want we gaan zo!

    xxx liefs knuffels

  • 11 Februari 2012 - 14:36

    Opa:

    wat goed van jou,metdie startkabels,ikweet niet eens of ik er wel in mijn auto heb
    wij gaan morgen naar ger
    op de koffie.
    jij red het wel daar.
    groetjes oma en opa

  • 12 Februari 2012 - 09:39

    Ome Ger:

    Weer een ervaring rijker, maar heb je zolang gewinkeld of heeft je auto zo'n slechte accu? :-)
    Kan nu eindelijk weer mailen, want KPN was gehacked. En kon dus niet mailen via mijn eigen account.

    Ik lees een paar keer stroom opgeladen en stroom kopen, hoe werkt dat daar?
    Volgens mij las ik laatst dat je om zeven uur 's ochtends moet beginnen, dus daar hebben ze echt een tropenrooster en kun je genieten van de zon het water en het strand. Of moet je ook veel voorbereiden.

    Heel veel plezier en weinig regenbuien.

  • 12 Februari 2012 - 14:32

    Cindy Elemans:

    Ome Ger;
    Ik had een half uurtje gewinkeld dus het zal wel aan de slechte accu liggen dan..

    De stroom moet je kopen net als een prepaid kaartje voor de mobiele telefoon , je koopt bij het tankstation een code en die voer je in op een kastje hier buiten aan de muur. Het gaat per Kilowatt..

    Ik begin inderdaad om 7 uur , de kinderen komen om half 8 binnen en ik stop tussen half 2 en twee uur. De kinderen hebben les tot half1.

    groetjes!

  • 12 Februari 2012 - 17:04

    Tineke:

    Wohh Xander de Buisonje dat was vroeger echt mijn held ; )... ik was natuurlijk een echte volumia fan. Ik hoorde van de week op het nieuws dat hij op Curacao was.. dus hij is er inderdaad pas net hihihi...
    De lampen aan laten staan is inderdaad niet zo handig, maar ja gelukkig heb je zo'n lieve huisgenoten!! Geniet er nog van en doe de bekende Nl'ers de groetjes hihihi xxx

  • 13 Februari 2012 - 13:26

    Addie:

    hoi cindy ik heb de dove body lotion gehaald, is alleen andere verpakking, heb ook de dagcreme van olas kun je weer smeren,x x x groetjes

  • 13 Februari 2012 - 18:29

    Cindy:

    Dankje Addie , erg fijn! ik zie het wel verschijnen als Linda en Sem er zijn!

    Erg leuk dat ze al zo snel komen , heerlijk om weer vertrouwde mensen om me heen te hebben ;)

    liefs xxx

  • 13 Februari 2012 - 18:45

    Hélène:

    Hallo Cindy, heb net al je reisverslagen gelezen. En wow wat heb jij het leuk daar in Curacao!! Ik vind het super voor jou dat het zo goed gaat. En dan jouw stageklas, wat heerlijk die kinderen. Ik ben ook met mn minor begonnen maar het leren voor het leven is lang niet zo leuk. Marcella en ik maken er maar het beste van ;-). Heel veel plezier en geniet er maar lekker van. x Hélène

  • 19 Februari 2012 - 18:34

    Randy:

    Hee meid, ja gaat goed met m'n mannetje! Hij weegt bijna 4 kg! :) Zwaargewicht ;) Haha in het buitenland noem je een tosti vaak 'bikini'. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Bijna naar huis!

02 Mei 2012

Brand bij het huis

24 April 2012

Lesgeven!

17 April 2012

Ben ik weer!

07 April 2012

WOEHOE ALLES GEHAALD!
Cindy

Actief sinds 25 Sept. 2011
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 32082

Voorgaande reizen:

28 Januari 2012 - 26 Mei 2012

Stage op Curacao

Landen bezocht: