Stoepkrijten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu Stoepkrijten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu

Stoepkrijten

Door: Cindyelemans

Blijf op de hoogte en volg Cindy

13 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Heeyheey!

Vandaag heb ik weer een leuke stagedag achter de rug! Het is zo leuk om 4 aaneengesloten dagen stage te lopen zo lang achter elkaar. Je kent de kinderen meteen al en de band is veel sterker.

Vandaag was er gekke hoeden dag , ivm de carnaval. Mijn mentor dacht dat dat woensdag pas was dus vandaar dat zij en ik geen hoed ophadden..

De kinderen mochten het laatste half uur lekker stoepkrijten op het pleintje. ( zie foto's voor de prachtige resultaten! )
Het onderwerp was carnaval/circus!

Op weg naar huis heb ik nog een supermooie leguaan in de struiken gezien. Het geritsel klonk als een hond ( zo zwaar ) en toen ineens zag ik hem wegschieten. Hij had een hele felle groene kleur! was dus te laat met mijn fototoestel hihi

Strakkies maar weer even boodschappen doen en mijn was ophalen bij de wasservice. Ik hoop dat alles er nog bij zit... toch wel spannend dat wegbrengen hahah

xxxxx

  • 13 Februari 2012 - 20:21

    Linda Keuvelaar:

    Hey Cindy,

    Wat leuk die foto's van je stage.
    Heb ik vandaag wel een dag gemist met de gekke hoeden!
    De koffer staat klaar en de tickets zitten in de tas.
    Nu nog een paar uurtjes slapen en dan gaan we de komende week allemaal leuke dingen doen.
    Tot snel

    X van Linda en Sem

  • 13 Februari 2012 - 21:37

    Mama:

    Ha Lieverd,wat leuk,gekke hoede dag,dat hebben ze hier nog niet verzonnen,veel plezier met Linda en Sem,xxxx mama

  • 14 Februari 2012 - 11:23

    Marcella:

    Hee Cindy, heb net even al je verslagen gelezen, om jaloers op te worden. Was ik ook nog maar begin 20 dan wist ik het wel. Geniet zoveel als je kunt, ik geniet op afstand mee hier in het troosteloze, natte Holland. Volgende week hebben we gelukkig vakantie en bind ik een paar dagen de latten onder, even die stomme Minor (geloof dat we niet handig hebben gekozen) vergeten.

  • 14 Februari 2012 - 17:49

    Cindy Elemans:

    hoi mam! ja leuk he die hoeden dag , idee neem ik alvast mee naar Nederland strakkies hahah

    Hoi Marcella! Wat jammer dat de minor niet zo leuk is. Ben echt blij idd dat ik hier ben , na een minder goed begin is het genieten nu echt begonnen! Vanavond landt het eerste bezoek al hier op Curacao.
    Heel veel plezier in de sneeuw!
    xxxx

  • 16 Februari 2012 - 14:05

    Susan:

    Hey nichtje,

    Wat leuk om te lezen, ik hoorde het van mam dat je al vertrokken was! Dus dacht ik heeft geen zin meer om een kaartje te sturen! Maar bij deze wens ik je heel veel plezier en leerervaringen toe en uiteraard heel veel zonnestralen :-) (en mocht je de zon zat zijn, hier in nederland mag hij van mij wel gaan schijnen, dus stuur je hem maar deze kant op!)

    Geniet ervan meis!

    Liefs Susan

  • 16 Februari 2012 - 15:05

    Maya:

    Hoi Cindy,

    wat leuk om je verslagen te lezen.
    Heel veel succes met het je stage.
    Geniet ondertussen van alle andere leuke dingen!

    Liefs Maya

  • 21 Februari 2012 - 22:49

    Cindy Elemans:

    Hey lieve nichtjes!

    wat leuk dat jullie een reactie geplaatst hebben!

    het is echt super hier. Het was even wennen maar ik geniet van alles!

    Behalve dan dat ik iedereen mis ;)

    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Bijna naar huis!

02 Mei 2012

Brand bij het huis

24 April 2012

Lesgeven!

17 April 2012

Ben ik weer!

07 April 2012

WOEHOE ALLES GEHAALD!
Cindy

Actief sinds 25 Sept. 2011
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 32080

Voorgaande reizen:

28 Januari 2012 - 26 Mei 2012

Stage op Curacao

Landen bezocht: