Dagje strand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu Dagje strand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu

Dagje strand

Door: Cindyelemans

Blijf op de hoogte en volg Cindy

25 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hey allemaal!

Vandaag weer een (kort) dagje strand.

Heb niet veel gezwommen maar ben wel weer een beetje bijgebruind. Ben vandaag weer naar Harry geweest om de auto te laten controleren. Alles was in orde en kan er weer een maandje tegenaan. Hierna zijn we naar Westpunt gereden.

Hier zag ik een hele mooie leguaan en we zijn op een klein standje geweest.

Wel raar om hier te zitten en mijn lieffie is jarig. Maarja we zijn dan ook al 9 jaar saampies elke dag ( trots!! ) hihih

tot snel weer!

xxxxx liefs Cindy

  • 26 Februari 2012 - 02:06

    Souraya:

    Joehoeee.. Leuke foto's! Kus, je huisgenootje ;-))

  • 26 Februari 2012 - 03:12

    Randy En De Tovenaar:

    Hee meid, nog van harte met je mannetje! En leuk beestje, neem maar mee ;)! xxx

  • 26 Februari 2012 - 08:02

    Marion:

    he cindy

    jij ook gefeliciteerd met rob,
    en het zal zeker raar zijn voor jou en rob om dan niet bij elkaar te zijn.
    maar nog drie weken en dan komt hij lekker zonnen.

    xxx marion

  • 26 Februari 2012 - 08:57

    Opa En Oma:

    cindy van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Rob.
    we hebben hem een kaartje gestuurd.
    wij gaan nu naar ome ger op de koffie.
    groetjes oma en opa

  • 26 Februari 2012 - 09:32

    Papa En Mama:

    Ha lieverd,
    Wat een grote leguaan,wel een beetje eng,of niet?
    Dikke kus van ons

  • 26 Februari 2012 - 21:15

    Linda Keuvelaar:

    Hey Cin,

    Wat een mooi strandje, heb ik weer gemist. Weer een reden om weer een keer naar Curacao te komen.
    Wat een leuk nieuws he dat Bas en ik gaan trouwen! Ik had het echt niet meer verwacht. Dus een feestje in Augustus. Ben je mooi al voorgebruind! We zijn net terug van Rob z'n verjaardag en hebben hem een dikke knuffel van jou gegeven.
    Heb je al veel gedaan aan de opdrachten?

    XXX Linda

  • 27 Februari 2012 - 01:34

    Rob:

    Hee schatje!!!

    Super al die mooie foto's!
    Kan niet wachten tot ik er ook ben... dan mag ik wel eerst een paar dagen bijbruinen voor ik samen met jou op de foto ga ;) Anders krijgen we zo'n Duo Penotti effect... haha.

    Tot snel!!!!!!
    Hou van je! xxx

  • 27 Februari 2012 - 22:00

    Tineke:

    Pff dat zijn echt niet mijn favoriete beesten.. die leguanen! Vind ze zelfs een beetje eng hihihi.. maar verder echt super mooie foto's, wat een mooie blauwe oceaan!! Echt geweldig!! En je lieffie is zo bij je, dat duurt nu echt niet lang meer.. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Bijna naar huis!

02 Mei 2012

Brand bij het huis

24 April 2012

Lesgeven!

17 April 2012

Ben ik weer!

07 April 2012

WOEHOE ALLES GEHAALD!
Cindy

Actief sinds 25 Sept. 2011
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 32093

Voorgaande reizen:

28 Januari 2012 - 26 Mei 2012

Stage op Curacao

Landen bezocht: