Ziek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu Ziek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu

Ziek

Door: Cindyelemans

Blijf op de hoogte en volg Cindy

29 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Heey lieve allemaal!

Daar lig ik dan, op de antillen in bed.
Vanmorgen al beroerd opgestaan maar toch geprobeerd om naar stage te gaan. Mijn mentor zag al meteen aan mij dat ik ziek was. Ik heb toch nog 2 lessen gegeven aan groep 3 en in de eerste pauze ben ik dan toch maar naar huis gegaan op advies van mijn mentor.

Ik was al een paar dagen misselijk en ik moet al heel lang hoesten. Ook als er ergens een fan of airco aanstaat komt de hoest meteen naar boven. Nu heb ik ook nog hoofd en keelpijn dus heb het even te pakken.

Er zijn ook veel kinderen die ziek zijn en ouders ook.. ook kwakkelt iedereen een beetje aan dus kon het beste even goed uitzieken.

Lig ik net op bed... hoor ik buiten getimmer en herrie. ga ik kijken...ineens komt een man met zijn hoofd door het keukenraam en begint te praten in het Papiaments... dus ik zei dat ik hem niet verstond.. had hij dus een nieuwe gasfles buiten geplaatst... haha naja kunnen we er weer even tegen.

(Wilde zeggen : ik ga nu onder de wol kruipen maar dat gaat jammer genoeg niet hier hahah..)

tot gauw xxxx


  • 29 Februari 2012 - 14:01

    Rob:

    Beterschap schatje!

    En ach, op de antillen zijn ze wel gewend aan mensen die de hele dag op hun (zonne)bed liggen toch ;-)

    Word maar snel beter!
    Dikke kus en knuffel van Zoëy en mij!

  • 29 Februari 2012 - 14:03

    Gerwen:

    Je ziet er idd niet al te gezond uit op die 3e foto, heel veel beterschap gewenst! :D

  • 29 Februari 2012 - 15:32

    Cindy Elemans:

    Thnks sweety!!!

    hahaha Gerwen grapjes!!

    xxxx

  • 29 Februari 2012 - 15:41

    Anne:

    Aiii, da's minder. Beterschap Cindy!

  • 29 Februari 2012 - 15:47

    Tineke:

    Beterschap.. ook van Mark want wij zijn nu op de Han in een mistig Nederland! xx

  • 29 Februari 2012 - 15:50

    Randy En Mini:

    Ook veel beterschap gewenst namens ons!!

  • 29 Februari 2012 - 16:46

    Oma En Opa:

    wat is dat nou cindy.
    wij wensen jou echt beterschap.
    kan de zon hier mischien iets aan doen?
    gauw beter worden hoor.
    oma en opa

  • 29 Februari 2012 - 17:05

    Cindy:

    Dankjewel lieve allemaal!

    Hoi opa en oma!
    Misschien zal de zon me wat goed doen maar ik ga vandaag even in bed uitrusten.
    kusss

  • 29 Februari 2012 - 17:15

    Tante Karin:

    Ziek maar goed uit. Het schijnt dus dat het heerst daar bij jullie.
    Wat schattig die zeehond was dat in een zeeaquarium of kwam je hem echt zo tegen.

    Beterschap liefs xxx

  • 29 Februari 2012 - 17:19

    Cindy:

    Heyhey

    Dat was waar we ook met de dolfijnen gezwommen hadden in Seaquarium.

    xxx

  • 29 Februari 2012 - 17:55

    Mama:

    Ha Lieverd,rust maar even lekker uit,wel goed drinken hoor(ik bedoel dan wel water ) hi hi hi

    Liefs mama xxxxx

  • 29 Februari 2012 - 18:07

    Ome Ger:

    Beterschap,

    Ik dacht dat je dat alleen in ons kikkerlandje hebt, ik voel letterlijk met je mee, ben ook al drie dagen in bed.

    Maar bij jou was die rode neus op de foto al een voorbode..

    leuke herinnering zo'n foto.

  • 29 Februari 2012 - 18:41

    Cindy Elemans:

    Hey mamsie en papsie!

    Ik drink hier megaveel! Water dan he!!! haha !!!anders houd je het hier al niet uit! hihi
    Denk soms wel eens dat ik bijna teveel water drink.

    xxxx ps. er wordt vanavond voor me gekookt! echt heel lief xxx

  • 29 Februari 2012 - 18:42

    Cindy Elemans:

    @ ome ger!

    ook heel veel beterschap! hahah ja die rode neus had ik beter niet op kunnen zetten ;)

    xx

  • 29 Februari 2012 - 22:29

    Addie:

    onder de wol kruipen zou ook niet zo fijn zijn. dan zou je kunnen zwemmen in je bed ,met die hitte daar word met snel beter.ik ga morgen bij de axtion kijken voor de rokjes, neemt rob ze wel mee.liefs x x x

  • 29 Februari 2012 - 22:49

    Cindy:

    Dankje Addie! Xxx

  • 01 Maart 2012 - 14:13

    Addie:

    ik heb er nu vier bl met stip. effe rose ,grijs met streep, en blauw met streep, ze hebben nog vershillende andere hoor wel hoe je ze vind groetjes addie x x x

  • 01 Maart 2012 - 14:42

    Cindy:

    heey Addie

    heel erg fijn dankjewel!

    xxxxx

  • 01 Maart 2012 - 15:27

    Addie :

    ok gaan we morgen halen xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Bijna naar huis!

02 Mei 2012

Brand bij het huis

24 April 2012

Lesgeven!

17 April 2012

Ben ik weer!

07 April 2012

WOEHOE ALLES GEHAALD!
Cindy

Actief sinds 25 Sept. 2011
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 32088

Voorgaande reizen:

28 Januari 2012 - 26 Mei 2012

Stage op Curacao

Landen bezocht: