Antibiotica slaat aan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu Antibiotica slaat aan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu

Antibiotica slaat aan!

Door: Cindyelemans

Blijf op de hoogte en volg Cindy

06 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Gelukkig voel ik me al een heel stuk beter! De antibiotica doet heel goed zijn best en ik hoef (zo goed als ) niet meer te hoesten! ben heel blij natuurlijk.

Voel me ook een stuk fitter , terwijl vaak van de antibiotica ik juist slap wordt enzo..

Vandaag weer een leuke schooldag gehad. We gaan binnenkort naar de grotten van Hato als uitstapje met de kinderen.

Nu beginnen we in de klas met het thema natuur en milieu! erg leuk!

xxxx liefs

  • 06 Maart 2012 - 19:07

    Jos:

    De grotten van Han? Sorry Hato. Misschien zit er in de antibiotica wel een pepmiddel, in ieder gaval beterschap. Kan je weer een beetje normaal je dingen doen.
    Groetjes

  • 06 Maart 2012 - 19:11

    Cindy Elemans:

    @ Jos.

    Ja dat zijn grotten in de buurt van het vliegveld! erg mooi denk ik!

    Gelukkig kan ik weer wat doen inderdaad!

    Groetjes!

    xx

  • 06 Maart 2012 - 20:24

    Mama:

    Wat fijn dat het beter met je gaat,ben benieuwd wat je van de grotten vind
    xxxxx

  • 06 Maart 2012 - 21:51

    Tante Karin:

    Hoi Cindy
    Fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat. Hebben ze daar tenminste ook goede medicijnen.
    A.s vrijdag 9 Maart ga ik met Mama naar het toneel in Afferden. Heb er nu al zin in.
    Groetjes van ons allemaal.

  • 07 Maart 2012 - 07:30

    Ome Ger:

    Perfect dat de antibiotica goed aanslaat.

    Wij maar klagen als je hier bij de dokter 15 minuten moet wachten als je een afspraak hebt.

    Ik zie dat er bij jou nu kans is op regen, niet vergeten het licht van de auto uit te zetten . :-)

  • 09 Maart 2012 - 20:39

    Jos:

    Weekend, lekker genieten in de zon. lekkere bossche bol op met Rob ha ha ha, mmmmmmmmmmmmmm lekkel

  • 09 Maart 2012 - 23:15

    Cindy:

    @Jos..

    Lekker en gezellig hoor!!

    Alleen die Bosche bol zal hier heeel snel smelten hihih

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Bijna naar huis!

02 Mei 2012

Brand bij het huis

24 April 2012

Lesgeven!

17 April 2012

Ben ik weer!

07 April 2012

WOEHOE ALLES GEHAALD!
Cindy

Actief sinds 25 Sept. 2011
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 32082

Voorgaande reizen:

28 Januari 2012 - 26 Mei 2012

Stage op Curacao

Landen bezocht: