Naar de dokter - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu Naar de dokter - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu

Naar de dokter

Door: Cindyelemans

Blijf op de hoogte en volg Cindy

05 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Heey lieve allemaal!!

poepoe , wat een gewacht... en gewacht en gewacht...

Om tien voor drie had ik vandaag een afspraak bij de dokter en ja hoor.. om half 5 was ik pas aan de beurt.

Gelukkig had ik mijn leesboek meegenomen ( net als bijna alle andere mensen in de wachtkamer ) om de tijd een beetje te doden hihi

Het was een Nederlandse arts ( wat wel fijn was om alles aan uit te leggen).

Nu was het volgens hem een holte ontsteking , dus ik heb antibiotica een hoestdrankje en stoomdruppels gekregen. Nu maar hopen dat de hoest snel overgaat en dat ik niet ziek wordt van de antibiotica.

Vanavond gaan we gezellig bbqen met wat mensen van het huis! erg lekker!!

heel veel groetjes en liefs

Cindy

  • 05 Maart 2012 - 22:27

    Addie:

    ik hoop dat je nu snel opknapt,succes en eet smakelijk, liefs xxx

  • 06 Maart 2012 - 06:56

    Linda Keuvelaar:

    Hey Cin,

    We hopen dat het snel overgaat. Ben je al de dagen aan het aftellen dat je Rob weer ziet!

    Groetjes Linda XXX

  • 06 Maart 2012 - 09:39

    Tineke:

    Beterschap.. en met die medicijnen en het lekker bbq komt dat vast wel goed!! xx

  • 06 Maart 2012 - 10:53

    Randy:

    Snel beter worden! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Bijna naar huis!

02 Mei 2012

Brand bij het huis

24 April 2012

Lesgeven!

17 April 2012

Ben ik weer!

07 April 2012

WOEHOE ALLES GEHAALD!
Cindy

Actief sinds 25 Sept. 2011
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 32081

Voorgaande reizen:

28 Januari 2012 - 26 Mei 2012

Stage op Curacao

Landen bezocht: