IEEE - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu IEEE - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Elemans - WaarBenJij.nu

IEEE

Door: Cindyelemans

Blijf op de hoogte en volg Cindy

02 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Gatver!!! Gisteravond wil ik naar bed gaan.. kom ik mijn kamer op .. zie ik op mijn nachtkastje een MEGAgrote kakkerlak lopen...

kreeg helemaal de kriebels..

Ik de twee meiden er bij geroepen en die zetten het me op een gillen hahaah

Dus wij de spuitbus gepakt ( ala mevrouw Helderder van Pluk van de Petteflat)..
Ging dat beest bijna niet dood... jeetje wat een taai beest..

nou eindelijk beest dood.

Zie ik er nog een!!!!! whaa werd helemaal gek

na lang zoeken ook die gevonden en opgeruimd. Dus ik mijn hele kamer weer netjes gemaakt..

zie ik er nog een!!!

werd er echt niet goed van.

Affin , heb ik dus vervolgens de hele nacht niet meer geslapen.

Ook omdat de lucht van de spuitbussen zo hardnekkig was ( net nu het hoesten minder werd.. nu dus niet meer)

Vanmorgen alweer voor school begonnen en dan mag ik vanmiddag ( als beloning voor mezelf ;) ) naar het strand.


xxxx liefs Cindy

  • 02 Maart 2012 - 13:24

    Tineke:

    Bah dat zijn inderdaad vieze beesten.. ik had er in Cuba een in mijn toilettas zitten. Die kon ik gelukkig dichtritzen en zo de kakkerlak naar buiten bonjouren... en toen zat er ook nog een in de douche, bah dat zijn echt vieze beesten en ze zijn idd hardnekkig en verdomde snel!! Maar dan ga je gewoon vanmiddag lekker bij slapen op het strand, wel goed insmeren als je gaat slapen he ; )!!
    xxx

  • 02 Maart 2012 - 14:51

    Jos:

    Ach wat een lieve beesies....

  • 02 Maart 2012 - 15:07

    Cindy Elemans:

    haha Jos , makkelijk praten op 8000 km afstand hahah

    net zat er ook nog een gevaarlijke duizendpoot! gelukkig waren er twee mannen in huis die hem opgeruimd hebben... bahbah!

  • 02 Maart 2012 - 15:08

    Cindy Elemans:

    Hey Tineke!

    ie wat een beesten he! bahbah...
    eigenlijk zielig want ze doen niks maar ze zien er gewoon eng uit!

    hihi ja ga zeker slapen op het stand.. en zal me insmeren.. naja vandaag is het niet supersuper mooi weer dus het zal wel meevallen ;)

    xxxx

  • 02 Maart 2012 - 15:44

    Mama:

    Ah jakkie wat een vieze beesten,ze doen dan inderdaad niks,maar het is echt eng.

    xxxx mama

  • 02 Maart 2012 - 16:06

    Opa:

    hoi cindy.inderdaad enge beestjes om te zien
    maar ga nu niet overal beestjes zoeken.
    je kunt echt nog wel wat anders doen

  • 02 Maart 2012 - 18:16

    Tante Karin:

    Gadverdamme.........

    Wij hadden er op Gran Canaria ook 2 op de hotelkamer. Peter heeft ze toen gevangen en van het balkon afgemieterd.
    Echt onsmakkelijk dan zie ik liever de foto's van enkele dagen geleden.
    Ik hoop dat je inmiddels van je huisdieren af bent.

  • 03 Maart 2012 - 11:19

    Randy:

    Zolang je er niet op trapt ;) bahhhh echt vies! Ik had vannacht last van een dikke mug, dat vond ik al erg. Ieeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Bijna naar huis!

02 Mei 2012

Brand bij het huis

24 April 2012

Lesgeven!

17 April 2012

Ben ik weer!

07 April 2012

WOEHOE ALLES GEHAALD!
Cindy

Actief sinds 25 Sept. 2011
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 32084

Voorgaande reizen:

28 Januari 2012 - 26 Mei 2012

Stage op Curacao

Landen bezocht: